بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

اموزش ثبت نام سامانه یارانه معیشتی دولت/ hemayat.mcls.gov.ir + عکس و فیلم

اموزش ثبت نام سامانه یارانه معیشتی دولت/ hemayat.mcls.gov.ir + عکس و فیلم

برای اعتراض و ثبت نام در سامانه یارانه معیشتی دولت علاوه بر ثبت نام از طریق کد  *6369# باید در سایت نیز مشخصات سرپرست خانوار وارد شود.

به گزارش راهبرد معاصر، با افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین، دولت یارانه حاصل از افزایش قیمت بنزین را بین 18 میلیون خانوار توزیع کرد اما خانوارهای بسیاری به این نحوه توزیع یارانه معیشتی معترض بودند. دولت اعلام کرده برای اعتراض به یارانه معیشتی سرپرستان خانوار می توانند از طریق کد دستوری *6369# مشخصات اولیه خود را وارد کنند و پس از دریافت کد رهگیری از طریق پیامک، وارد سایت اعتراض به یارانه معیشتی دولت به آدرس hemayat.mcls.gov.ir شده و اطلاعات تکمیلی خود را وارد کنند.

دولت اعلام کرده که ثبت نام یارانه معیشتی در سایت اعتراض به یارانه به معنی ارائه مجوز برای بررسی اموال و حساب های بانکی افراد است و پس از آزمون وسع مشخص می شود که یارانه حمایت معیشتی به افراد تعلق خواهد گرفت یا خیر.

کسانی که یارانه معیشتی دولت دریافت نکردند و تا کنون وجهی به حسابشان واریز نشده است و فکر می کنند جزو دهک های متوسط و پائین هستند لازم است در سامانه و سایت یارانه مشخصات خود را وارد کنند. نحوه ثبت نام در سایت اعتراض به عدم دریافت یارانه بنزین در ادامه به صورت تصویری می آید.
 
برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
 

نحوه ثبت نام سامانه یارانه معیشتی

برای اعتراض به دریافت یارانه معیشتی ابتدا وارد آدرس سایت hemayat.mcls.gov.ir شوید. پس از ورود به سامانه یارانه معیشتی کد ملی و کد رهگیری پیامک شده به تلفن همراه تان را در قسمت های مشخص شده وارد کنید و ادامه را بزنید.

یارانه معیشتی
 


در این مرحله به شما اطلاع داده می شود که طبق بررسی های صورت گرفته شما مشمول دریافت یارانه نبوده اید و اگر کماکان نسبت به این موضوع اعتراض دارید گزینه ادامه را بزنید.

یارانه بنزین
 

 

اعلام رضایت متقاضی یارانه معیشتی برای بررسی اطلاعات مالی

در این مرحله سامانه یارانه از شما می خواهد موافقت خود را با دسترسی دولت به کلیه اطلاعات مالی و بانکی خود اعلام کنید. در صورت تایید تیک گزینه «فرم را با دقت مطالعه نمودم و با محتویات آن موافقم» را بزنید و با کلیک بر روی ادامه وارد مرحله بعد خواهید شد.

سامانه یارانه معیشتی
 

 

شرایط دریافت یارانه معیشتی دولت

 در این مرحله شروط دریافت یارانه حمایتی معیشتی به تفکیک از شما پرسیده می شود و اگر همه شراط را دارید تیک بزنید و در غیر این صورت مشمول دریافت یارانه بنزین نخواهید شد. شرایط مذکور به این شرحند:
  • مناصب و مشاغل با درآمد بالا از جمله بازرگانان، پزشکان، اصناف ممتاز و درجه یک، اعضای هیئت علمی، مدیران کل و بالاتر، فرماندهان و مناصب بالاتر.
  • خانوارهایی که بیش از 3 سفر خارجی غیر زیارتی داشته‌اند
  • مالکان خودرو سواری به ارزش ۳ میلیارد ریال یا خودرو عمومی به ارزش ۴ میلیارد ریال
  • کافرمایان با بیش از ۳ بیمه‌پرداز
  • خانوارهایی که ارزش ملک آنها در تهران و کلانشهرها ۱۲ میلیارد ریال و در سایر شهرها ۹ میلیارد ریال باشد
  • گیرندگان تسهیلات بانکی بیش از ۳ میلیارد ریال
  • خانوارهایی که مجموع درآمد اعضای آنها از میزان جدول زیر بیشتر است

 

تعداد اعضای خانواده حداقل درآمد سالانه(میلیون تومان)  حداقل درآمد ماهانه(میلیون تومان)
۱ نفر 48 4
2 نفر 60 5
3 نفر 72 6
4 نفر 84 7
5 نفر و بیشتر 96 8
 
ثبت نام یارانه معیشتی دولت
 

 

ورود اطلاعات متقاضی یارانه معیشتی

در این مرحله لازم است اطلاعات دقیق محل سکونت خود شامل استان و شهر و ... و اطلاعات تماس را به صورت کامل در سامانه یارانه وارد کنید و ادامه را بزنید.

اعتراض به یارانه
 

 

ثبت اعتراض به یارانه معیشتی

پس از گذراندن این مراحل ثبت نام شما در سایت یارانه تقریبا کامل شده و باید گزینه ثبت اعتراض را بزنید. با انتخاب این گزینه پیامی با این محتوا نمایش داده می شود که ظرف یک ماه آینده به درخواست شما رسیدگی خواهد شد.

یارانه حمایتی
 
 
 
ثبت نام یارانه حمایت معیشتی دولت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد