بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

: تقویم نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93 دانشکده فنی امام خمینی بهشهر


کرک tele popup


  خلاصه خبر :   تغییر سایت دانشکده فنی امام خمینی بهشهر..
سایت انتخاب واحد کلیک کنید  www.reg.tvu.ac.ir
  

سایت انتخاب واحد به reg.tvu.ac.ir  تغییرکرد از تاریخ 09/11/93 با کاربری      (  کد استاندارد+ 146 ) و رمز ورود (  کد ملی ) می توانید وارد شوید

ازتاریخ 11/11/93 تا 13/11/93 انتخاب واحد کنید

  خلاصه خبر :   انتخاب واحد اینترنتی از 11 بهمن الی 13 و شروع کلاسها از 18 بهمن ماه..............          به اطلاع کلیه دانشجویان می رسانیم انتخاب واحد اینترنتی از 11 بهمن الی 13  برای تمام دانشجویان ترم 2 به بالا انجام می شود و شروع کلاسها از 18 بهمن ماه

شهریه انتخاب واحد بصورت اینترنتی است  .  مبلغ شهریه ( بدهی قبلی + شهریه ثابت + نصف شهریه ثابت ) فقط از پرداخت شهریه الکترونیکی انجام گیرد

درضمن چون مدیریت سایت توسط دانشگاه انجام می شود .

واحد مالی هیچ گونه جوابگوی پرداخت شهریه نیست .

بهترین و تنها برنامه اندروید برای اولین بار در ایران... همراه دانشجویی فنی امام خمینی بهشهر در مایکت لینک زیر

https://myket.ir/app/student.ghasemi

دانلود 74 شبکه تلویزیونی را بر روی گوشی خود ببینید

 نرم افزارهای زیادی برای مشاهده آنلاین شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، اما اگر بخواهیم کامل‌ترین نرم افزار را برای شما کاربران عزیز معرفی کنیم سیمای همراه یکی از بهترین برنامه‌هاست. با نصب این برنامه تلویزیون را به گوشی و تبلت خود بیاورید و به صورت آنلاین شبکه‌های ایران را تماشا کنید. نرم افزار سیمای همراه رابط کاربری ساده و آسانی دارد و بدون هیچگونه سردرگمی می‌توانید با برنامه کار کنید.

ویژگی‌ها و امکانات نرم افزار سیمای همراه:
- لیست کاملی از 126 شبکه تلویزیون و رادیو (صدا و سیما) و 11 کانال پخش زنده از اماکن مذهبی
- دریافت جدول زمانی پخش برنامه ها از اینترنت بطور روزانه برای 51 شبکه تلویزیون و 47 شبکه رادیو
- امکان پخش آنلاین با استفاده از نرم افزارهای معرفی شده در پایین
- پخش با کیفیت های مختلف در صورت امکان (از پایین ترین کیفیت مخصوص اینترنت سیمکارت تا کیفیت HD مخصوص سرعتهای 1 مگابیت به بالا)
- دارای ویجت (ابزارک) با امکان اضافه کردن هر کانال تلویزیونی دلخواه به دسکتاپ
- اطلاعات مربوط به فرکانس دریافت و سایر توضیحات درباره شبکه‌ها
- امکان جستجوی سریع در لیست شبکه‌ها
- بررسی خودکار برای بروزرسانی و اعلام به کاربر برای دریافت نسخه جدید
- امکان اشتراک گذاری برنامه ها (نام برنامه، شبکه مربوطه و زمان پخش) و ارسال به سایر نرم افزارها

- پشتیبانی کامل از فارسی بر روی همه دستگاهها



 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 0.5 مگابایت
 • نسخه: 3.2.0

 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

Hill Climb Racing ایرانی از راه رسید + دانلود بازی

 یک بازی اعتیاد آور ایرانی که نسخه جدید آن وارد بازار شده است و توانسته است مخاطبان زیادی پیدا کند. شاید در نگاه اول با دیدن تصاویری از بازی پیش خود فکر می کنید که این بازی بسیار ساده و کسل کننده و یا حتی بچه گانه بنظر برسد ولی این کاربران سخت در اشتباه هستند شما با یک بار نصب کردن این بازی دیگر قادر به حذف این بازی نیستید و دوست دارید تا آخرین مرحله بازی را انجام دهید و حتی شما این بازی را به دیگر دوستانتان پیشنهاد می کنید. این بازی تمامی مخاطبان را درگیر گذر زمان خود می کند رده های سنی این بازی برای تمامی سنین کودکان تا بزرگسالان می باشد.

ماشین سواری

دانلود
 • حجم: 23.84 مگابایت
 • نسخه: 1.21
 • اجرا در: اندروید 3.2 و بالاتر  • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:

Aimersoft Video Converter - بهترین برنامه ویرایش فایل‌های صوتی و تصویری


اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مالتی مدیا برای تغییر فرمت و کیفیت فیلم های ویدئویی هستید، بدون شک دریچه برنامه قدرتمند Aimersoft Video Converter را پیشنهاد می کند، مطمئن باشید که برنامه معرفی شده جزو برترین برنامه های موجود در زمینه تغییر فرمت و کیفیت فایل های ویدئویی است و می توان گفت از تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود در دنیا پشتیبانی می کند؛ این ویژگی برنامه را محبوب کرده است. علاوه بر ویرایش کیفیت و فرمت فایل ها می تواند کارهایی چون: اضافه کردن زیر نویس به فیلم ها، امکان صدا گذاری بر روی فایل های تصویری، قابلیت افزودن افکت های دلخواه به ویدئوها و ... را انجام دهد.

دانلود برنامه با لینک مستقیم
حجم: 37.9 مگابایت

• رمز عبور: www.yjc.ir

دانلود کتاب پی دی اف و پاورپوینت((درس انتقال حرارت)) استاد لطیفی

637_03.jpg


http://s5.picofile.com/file/8156723700/DSC00413.JPG


سلام دوستان..در این صحفه درس انتقال حرارت برای شما گذاشته شده که توسط استاد لطیفی انتخاب شده برای شما دانشجوهای دانشکده فنی امام خمینی رشته مکانیک خودرو توسط بنده قاسمی گذاشته شد...که شامل یک کتاب پی دی اف و 3 عدد به صورت پاورپوینت برای شما دانشجو ها گذاشته شد که خیلی راحت بدون پسورد و چون نیاز فشرده کردن به خاطر حجم کم نشد..........موفق پیروز باشید

1 دانلود رمان نامت را می بوسم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام کتاب : درس انتقال حرارت

 نویسنده : جمع اوری توسط سید احمد  قاسمی

استاد :سید علی لطیفی

توسط وبلاگ:www.best-downloadh.blogsky.com

           ایمیل:.ahmadtak2000@gmail.com

نی نی شکلک

لینک دانلود:بخش اول

  حجم کتاب: 3,29کیلوبایت

نو کتاب:PDF

اسم کتاب:The Heat Transfer

دانلود کتاب پی دی اف

---------

 [تصویر:  45.gif]


بهترین و تنها برنامه همراه دانشجویی فنی امام خمینی بهشهر در مایکت لینک زیر


https://myket.ir/app/student.ghasemi

ادامه مطلب ...

دانلود Avast! Internet Security 2015 10.0.2206 – نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی آواست

Avast-Internet-Security-2015

avast! Internet Security مجموعه ای از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند شامل آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار ، ضد اسپم و دیوار آتشین است که با تکنولوژی های جدید Avast! SafeZone و Hybrid Cloud ترکیب شده و به جرات می توان گفت بالاترین امنیت در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر انواع بدافزارها را در سال ۲۰۱۴ برای کاربران فراهم کرده است.

امکانات نرم افزار avast! Internet Security :
- امنیت کامل : avast! Internet Security با استفاده از قدرتمندترین و جدید تکنولوژی های محافظتی می تواند بالاترین امنیت را برای سیستم شما فراهم کند.
- بانکداری و خرید الکترونیک با امنیت بالا : تکنولوژی SafeZone یک پنجره مجازی و خصوصی را روی دسکتاپ شما ایجاد می کند که امنیت اطلاعات تراکنش های بانکی و خرید آنلاین شما حفظ شوند.
- مرور اینترنت و شبکه های اجتماعی با خیال راحت : تکنولوژی Sandbox به شما امکان مرور وب و اجرای نرم افزارها را به صورت مجازی می دهد و سپر محافظتی برای اینترنت ، نرم افزارهای پیام رسان و فعالیت های P2P شما می باشد تا شما را از امنیت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، چت روی Skype و دیگر نرم افزارهای مشابه و استفاده از سایت های به اشتراک گذاری فایل ها خاطر جمع کند.
- محافظت از هویت شما : دیوار آتشین قدرتمند این نرم افزار جلوی هکرها و دیگر تلاش هایی که برای ورود به سیستم شما می شود را می گیرد تا از سرقت اطلاعات شما جلوگیری کند. حملات فیشینگ بوسیله آنتی اسپم داخی avast! Internet Security متوقف می شوند.

لینک دانلود مستقیم

حجم فایل: 181 مگابایت
پسورد:www.p30world.com

**دانلود بهترین و به روز ترین و تنها برنامه اموزش **اندروید همراه دکتر کامپیوترشو(بدون هیچ دانشی از کامپیوتر))**.....اموزش و اشنایای با قطعات کامپیوتر-اموزش نصب تمام ویندوز-اموزش برنامه های کاربردی-مونتاژ و عیب یابی قطعات کامپیوتر-تمام ترفندهای کامپیوتر .....برای دانلود لینک زیر کلیک کنید


  • akwf_562061001476784927images1.jpg

12-افزونه برای اینکه گوگل کرومی بسیار جذاب داشته باشید

chrome-extensions-logo

امروزه همه ما به اینترنت وابسته شده‌ایم و اکثر اوقات را با مرورگرها سپری می‌کنیم. اگر سرعت و سادگی را در وب گردی مد نظر داشته باشیم، مرورگر گوگل کروم را انتخاب می‌کنیم. به همین جهت بر آن شدیم تا شما را با 12 افزونه، که می‌تواند مرورگر کروم را رویایی کند، آشنا سازیم!

FastestChrome – Browse Faster

با استفاده از این افزونه جالب و کاربردی دیگر نیازی به کلیک برروی تک تک شماره‌های صفحات بعدی در فروم‌ها نیست و پس از آن که به انتهای صفحه رسیدید به صورت اتوماتیک صفحه بعدی لود خواهد شد. از قابلیت‌های جالب این افزونه این است که با هایلایت کردن یک کلمه،اطلاعاتی از آن در ویکی پدیا نمایش داده می‌شود.

دانلود پلاگین

Save to Google  Drive

 

4

ادامه مطلب ...