بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

ذخیره کامل صفحه به صورت عکس با افزونه Pixlr Grabber 2.1.4

ذخیره کامل صفحه به صورت عکس با افزونه Pixlr Grabber 2.1.4

ذخیره کامل صفحه به صورت عکس با افزونه Pixlr Grabber 2.1.4
Pixlr Grabber افزونه ای برای گرفتن عکس از تمام صفحه یا قسمتی از آن، کپی کردن، الحاق کردن، ذخیره کردن و ویرایش عکس در سایت  Pixlr و خیلی کارهای دیگر است، تنها با یک کلیک راست!

بعد از نصب افزونه، هنگامی که بر روی صفحه کلیک راست نمودید، در منوی Grab سه گزینه پیش روی شماست:

افزونه Pixlr Grabber | سایت افزون

افزونه Pixlr Grabber

همچنین می توانید این سه گزینه را از آیکون افزونه که در نوار افزونه ها می باشد ملاحظه فرمایید:

افزونه Pixlr Grabber | سایت افزون

۱- Grab entire page: با کلیک بر روی این گزینه می توانید تمامی صفحه ای را که در حال مشاهده هستید به صورت عکس ذخیره فرمایید.( به صورت زیر)

افزونه Pixlr Grabber | سایت افزون

افزونه Pixlr Grabber

۲- Grab a defined area: این گزینه برای ذخیره قسمتی از صفحه می باشد که خودتان می توانید انتخاب فرمایید.( فقط قسمت سفید رنگ)

افزونه Pixlr Grabber | سایت افزون

افزونه Pixlr Grabber | سایت افزون

۳- Grab visible part: با استفاده از این گزینه، می توانید قسمتی از صفحه را که در حال مشاهده هستید به صورت عکس ذخیره فرمایید.(به عنوان مثال کل عکس بالا)
امکان دیگر این افزونه این است که برای مشاهده عکس، در اندازه واقعی می توانید روی عکس کلیک کرده و بر روی تب جدید درگ نمایید.

افزونه Pixlr Grabber | سایت افزون

افزونه Pixlr Grabber

برای نصب افزونه به طور مستقیم بر روی فایرفاکس خود دکمه زیر را کلیک فرمایید:

  دانلود افزونه نصب افزونه صفحه افزونه

سایت اختصاصی افزونه Pixlr Grabber


جلوگیری از تبلیغات اینترنتی با افزونه Adblock Plus 2.4

جلوگیری از تبلیغات اینترنتی با افزونه Adblock Plus 2.4

جلوگیری از تبلیغات اینترنتی با افزونه Adblock Plus 2.4

افزونه Adblock Plus 2.4 به شما اجازه می دهد تا کنترل اینترنت را در دست بگیرید و وب را آنگونه که میخواهید مشاهده نمایید. این افزونه با استفاده از فیلترهای قوی که دارد باعث می شود که تبلیغات اینترنتی آنلاین و صفحات پاپ آپ در مرورگر شما باز نشود.
همچنین شما می توانید میزان فیلترها و بلوکه کردن تبلیغات را در این افزونه تغییر دهید.
برای فعالسازی و یا غیرفعال کردن این افزونه می توانید از گزینه های افزونه در نوار افزونه ها استفاده کنید.

از طریق امکانات می توانید افزونه را در یک صفحه  و یا یک سایت خاص غیرفعال نمایید.

افزونه Adblock Plus 2.4 | افزون

افزونه Adblock Plus 2.4

ای نصب افزونه به طور مستقیم بر روی فایرفاکس خود دکمه زیر را کلیک فرمایید:

نی نی شکلک

  دانلود افزونه نصب افزونه صفحه افزونه


سایت اختصاصی افزونه Adblock Plus


قاسمی

اموزش کامل و تصویری روش های مختلف نصب ویندوز 8.1

011y_74.gif

بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید

بهترین اموزش کامل و تصویری روش های مختلف نصب ویندوز 8.1

چندین روش برای نصب ویندوز ۸.۱ وجود دارد و شما باید با توجه به شرایط رایانه خود برای نصب ویندوز، یکی از این روش ها را انتخاب نمایید. گزینه های ممکن از این قرار است:
و برای سیستم‌های دارای یک نسخه از ویندوز،‌ دو گزینه ی بیشتر پیش رو نخواهد بود:
• ویندوز 8.1 (معمولی) در مقایسه با Windows 8.1 Pro
• نسخه ی ۳۲ بیتی در مقایسه با ۶۴ بیتی
ورژن Pro برای ارائه ی قابلیت‌های تجاری مانند رمزگذاری دیسک و الحاق دامنه ی شبکه و همچنین قابلیت نصب Windows Media Center در نظر گرفته شده است.
در بین تمام این گزینه ها به انتخاب نسخه ۶۴ بیتی بهترین توصیه است که میتوان نمود، زیرا تمام پردازنده های امروزی برای گذرگاه های داده ۶۴ بیتی طراحی شده اند.
اگر در حال حاضر، بر روی کامپیوتر شخصی شما یک سیستم عامل ۳۲ بیتی نصب است و قصد دارید نسخه ۶۴ بیتی ویندوز جدید را نصب نمایید، تنها قادر خواهید بود یک فرایند کامل نصب را انجام دهید که بر خلاف نصب آپگرید، نیاز به نصب دوباره ی نرم‌افزارهای مورد نظر خود دارید.


 4

ادامه مطلب ...

آموزش تصویری نصب فتوشاپ cs6 و فعال کردن منوی سه بعدی

آموزش تصویری نصب فتوشاپ cs6 و فعال کردن منوی سه بعدی
با توجه به درخواست های بسیاری از دوستان، آموزش فعال کردن منوی سه بعدی فتوشاپ را به‌صورت تصویری در این قسمت قرار داده‌ایم.
نکته: قبلاً آموزشی را در همین زمینه در وبلاگ قرار داده بودیم ولی به خاطر اینکه تعدادی از کاربران عزیز تازه‌کار بودند و با نصب و کرک آن مشکل داشتند، این آموزش را به‌صورت قدم‌به‌قدم از طریق تصویر، خدمت شما عرضه می‌کنیم. امیدوارم مشکل دوستان حل شود.
برای شروع، روی آیکون setup کلیک نمایید. پس از کیک روی این گزینه، کادری با عنوان «Adobe Installer» نمایان می‌شود که بدون انجام هیچ کاری منتظر بمانید تا پروسه آن تکمیل و صفحه جدیدی ظاهر شود.
 
در پنجره جدید، روی گزینه «Try» کلیک نمایید.

 4 ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93)

 

در این مطلب، مجموعه جدیدی از زنگ SMS را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه، گلچین بهترین زنگ های SMS است که در تابستان 93 منتشر شده است.

مجموعه SMS Ringtones حاوی 32 فایل صوتی با پسوند MP3 است که در همه موبایل ها (اندروید، آیفون، ویندوز موبایل، سیسمبین، جاوا، و ...) به عنوان صدای SMS قابل استفاده میباشد.

مشخصات فایل های صوتی رینگ تون ها :
● تعداد: 32 عدد
● فرمت: MP3
● کیفیت: 128 کیلوبیت

  نی نی شکلک

دانلود با حجم 4.9 مگابایت

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

آشنایی با نرم‌ افزارهای رشته مکانیک

 

امروزه رشته مهندسی مکانیک ارتباط تنگاتنگی با نرم افزارهای مهندسی مکانیک دارد. با کمک این نرم افزارها، مهندسان مکانیک میتوانند محاسبات و شبیه سازی های پیچیده را به سرعت انجام دهند. همچنین در صورت نیاز به تغییر یک طرح، این کار با کمک نرم افزارهای مکانیک به سرعت قابل انجام است.

 

نرم افزار CATIA

نرم‌افزار کتیا (CATIA) اولین بار در سال 1977 توسط هواپیمایی فرانسه (Avions Marcel Dassault) برای ارتقا دادن هواپیمای جنگنده میراژ مورد استفاده قرار گرفت. سپس در هوافضا، خودرو سازی، و کشتی سازی، تحت عنوان Conception Assistée Tridimensionnelle Interactive استفاده شد. این نرم افزار در سال 1981 به CATIA تغییر نام داد و امروزه یکی از معروف ترین نرم افزارهای رشته های مختلف مهندسی مکانیک است.

 

در سال 1984 شرکت بویینگ تصمیم گرفت از CATIA V3 به عنوان نرم‌افزار اصلی مکانیک استفاده کند. و بدین ترتیب بزرگترین مصرف کننده این نرم‌افزار نامیده شد. و در سال 1990 شرکت کشتی سازی آمریکا برای طراحی ناو جنگی از این نرم‌افزار استفاده کرد. در سال 1998 نسخه 5 نرم افزار کتیا به بازار ارائه شد. و به همین ترتیب در سال های 2008 و 2010 و 2012 نسخه های بعدی و پیشرفته تر این نرم‌افزار ارائه گردید.

  4

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه جامع فیلم های آموزشی اصول کار گیربکس اتوماتیک و چگونگی کار کردن

gearbox دانلود مجموعه جامع فیلم های آموزشی اصول کار گیربکس اتوماتیک

اساس کار گیربکس ها تغییر سرعت بین موتور و چرخ ها می باشد. دنده ها برای حرکت اتومبیل لازم هستند. تصور کنید که اتوموبیلی تنها دارای یک دنده بود در این صورت این اتوموبیل هیچ شتابی نداشت و قادر نبود از تپه ها بالا رود. اما ماشین های با دنده خیلی خوب شتاب می گیرند و قادرند به راحتی از تپه ها بالا روند . بنابراین گیربکس ها از تعداد زیادی دنده ( از کم به زیاد ) ساخته شده اند ، برای استفاده هرچه بهتر از گشتاور ، در هنگامی که موقعیت رانندگی و حرکت تغییر کند.

درست مثل جعبه دنده های دستی، کار اصلی گیربکس های اتوماتیک این است که به موتور ( که دارای دامنه محدود سرعت است ) اجازه می دهد که سرعت خروجی، با دامنه وسیعی داشته باشند.

تفاوت اساسی بین گیربکس های اتوماتیک و دستی این است که گیربکس دستی با درگیر و آزاد کردن مجموعه دنده های مختلف ، به شفت خروجی نسبت انتقال دور های متفاوتی می دهد در حالی که در گیربکس اتوماتیک با همان مجموعه از دنده ها همه نسبت های انتقال دور متفاوت را می دهد. مجموعه دنده های سیاره ای وسیله ای است که این کار ها را در گیربکس اتوماتیک مقدور می سازد.

در این مجموعه فیلم آموزشی با اصول کار گیربکس اتوماتیک آشنا خواهید شد.این مجموعه عناوین زیر را در بر دارد:

  • دنده سیاره ای
  • کنترل الکترونیکی انتقال
  • راه اندازی و طرح بندی
  • سرو موتور ها
  • سیستم هیدرولیکی و کنترل ان
  • انواع شیر و لوازم جانبی
  • تنظیم فشار
  • کنترل جریان
  • وسیله های اندازه گیری
  • مبدل گشتاور
  • و
  • بخش دوم دانلود::::::::چگونگی کار کردن
    نی نی شکلک
دانلود   دانلود مستقیم : مجموعه جامع فیلم های آموزشی اصول کار گیربکس اتوماتیک

tag  حجم فایل : 284.17 مگابایت

پسورد   پسورد فایل :www.mohandesyar.com

نی نی شکلک

 ۱-فیلم آموزشی درباره چگونگی کارکردن گیربکس 

 

  دانلود فایل

قاسمی


**دانلودبهترین و تنها برنامه اموزش کامل خودرو در برنامه(( اندروید همراه مکانیک حرفه ای شو خودرو)) اموزش قطعات خودرو+تعمیرو عیب یابی خودر+اموزشهای عمومی خودرو+فیلم های اموزشی خودرو در برنامه(((در مکانیک حرفه ای شو(خودرو))) ....برای دانلود از لینک کلیک کنید
akwf_562061001476784927images1.jpg

اموزش کامل بادامک و میل بادامک و فرایند تولید

011y_74.gif

قطعات اصلی
سرسیلندر وسوپاپها:
جنس سرسیلندر از چدن بااستحکام بالا بوده ودارای دوپیچ دوسراست. وبوسیلة پیچهای تنظیم وپیچ های دوسربه بدنه سیلندر محکم می شود.درموتورهای T4.236 فقط از پیچ تنظیم استفاده میشود.
زاویه های نشیمنگاه سوپاپ هوا درموتورهای 4.236 و T4.236 متفاوت میباشد، استفاده از واشرهای نشیمنگاه سوپاپ درموتورهای T4.236 و 4.248 مجاز میباشد.
راهنماهای سوپاپ بصورت یکپارچه باسرسیلندر میباشند وهرسیلندر دارای دوسوپاپ دربالای محفظه احتراق می باشد. دنده اسبک دربالای سرسیلندر نصب شده ودارای کاور فولادی پرس شده میباشد. هرسوپاپ بسته به دور قدرت گیری موتور، دارای یک یادوفنر میباشد که بوسیله یک کپ فولادی سخت کاری شده و خارهای دوتکه درمحل خود نگه داشته می شود.نشیمنگاههای فولادی وسخت کاری شده فنر سوپاپ ، درداخل یک شیار ماشینکاری شده ، واقع دربالای سرسیلندر نصب می شوند. نوع کاسه نمدهای ساقه سوپاپ بستگی به مشخصات موتوردارد
.بدنه سیلندر ومحفظه میل لنگ:
بدنه سیلندر ومحفظه میل لنگ بصورت یکپارچه ازچدن ساخته می شوند. بمنظور استحکام بیشتر ، کناره های بدنه سیلندر تازیرخط مرکزی میل لنگ امتداد دارد. نوع بدنه سیلندر به نوع موتور وکاربرد آن بستگی دارد.بوشهای سیلندر از نوع خشک وقابل تعویض میباشند وازچدن بااستحکام بالا ساخته شده اند. این بوشها قابل تعویض هستندو بسته به مشخصات موتور بصورت فلنج دار ویا بدون فلنج می باشند. کانال آب درطول سیلندرها به طرف پائین امتداد دارد ویک فضای آبی بین تمامی سوراخهای سیلندر درنظرگرفته شده است.

 4

ادامه مطلب ...

دانلود WhatPrivate v3.1 - برنامه مخفی کردن واتس آپ اندروید

 دانلود WhatPrivate v3.1 - برنامه مخفی کردن واتس آپ اندروید

مخفی کردن واتس آپ اندروید WhatPrivate 26/8/1393 به روز شده

خیلی از کاربران سایت به دنبال راهی برای مخفی شدن در هنگام استفاده از برنامه محبوب واتس آپ هستند و ما به این دوستان این برنامه جالب و کاربردی را پیشنهاد می کنیم .برنامه WhatPrivate برای مخفی ساختن واتس آپ اندروید شما می باشد که با نصب و اجرای آن می توانید خود را از دیگر کاربران برنامه مخفی کنید و در عین حال به فعالیت خود ادامه دهید و از برنامه استفاده کنید. با استفاده از این برنامه حضور شما و انلاین بودن شما در برنامه دیگر مشخص نمی شود و دوستان شما گمان می کنن در برنامه حضور ندارید. در عین حال می توانید با افرادی که می خواهید چت کنید و بقیه شما را نبینند.

قابلیت های کلیدی WhatPrivate :

وجود دکمه جهت فعال کردن سریع 

15 ثانیه زمان شروع کامل سرویس و استفاده از برنامه

قابلیت غیرفعال کردن سرویس فقط با یک کلیک

26/8/1393 به روز شده

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

فایل : APK

  حجم : 425کیلوبایت

نی نی شکلک
دانلود