بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

اموزش چگونه درس بخوانیم و مطالعه کنیم؟ 20 نکته برای بیست شدن

دانلود بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید


1ـ همیشه تکالیف خود را در یک دفترچه ی مخصوص یادداشت کنید یا طرح یادداشت همراه کتاب را اجرا نمایید.

2ـ محیط آرام را انتخاب کنید و همیشه در یک مکان ثابت مطالعه کنید. و محیط از نظر نور و گرما مناسب باشد.   
3ـ زمان و مکان و مدت مطالعه در طول روز مشخص باشد. و مدت زمانی را که برای  مطالعه یک کتاب صرف می کنید، با مداد در بالای صفحه بنویسید.
4ـ  از خم شدن روی کتاب و دفتر خود داری کنید.
5 ـ مطالعه و مرور را قبل از امتحان انجام دهید نه شب امتحان.
6 ـ مطالعه ی مداوم باعث خستگی می شود پس اندکی هم استراحت لازم است.

7ـ درس هر روز را همان روز بخوانید و تکالیف و تمرین های آن را همان روز بنویسید و جواب دهید. (رمز اصلی موفقیت در درس و مدرسه)


 

ادامه مطلب ...

آموزش کامل تصویری استفاده از تانگو Tango

دانلود بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید

طریقه ی ایجاد اکانت در  این نرم افزار :

نصب و راه اندازی تانگو تقریبا شبیه به نصب و راه اندازی ویچت می باشد و شما باید بعد از نصب و باز کردن نرم افزار پیش شماره کشور خود را که 98+ می باشد را انتخاب کرده و سپس شماره همراه خود را بدون صفر وارد نمائید و در مرحله بعد نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و کادر مربوط به ایمیل را می توانید خالی بگذارید و در صورت دادن پیغام آنرا skip کنید.

آموزش تصویری [ در تصویر زیر توضیحات داده می شود ] :

 

ادامه مطلب ...

تعمیر لامپ های کم مصرف

دانلود بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید

همه ما تا به حال حتما لامپ های کم مصرف را دیده ایم. لامپ های کم مصرف که میشه فت به تازگی وارد بازار شده اند از مزایای بالایی برخوردارند که یکی از آنها همین واژه کم مصرف بودن آنهاست.این لامپ ها دارای طول عمر نسبتا بالایی هم هستند. لامپ ها دارای وات( توان های ) مختلفی هستند.

استفاده از این لامپ ها توصیه میشود.


آموزش تصویری تعمیر لامپ کم مصرف سوخته

  ادامه مطلب ...

نحوه تعویض مغزی شیر اهرمی

دانلود بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید

اگر شیر آب اهرمی شما چکه می کند، می توانید واشرهای مغزی (کارتریج) آن را تعویض کنید و یا در صورت فرسودگی مغزی باید آن را با یک مغزی جدید جایگزین کنید. در ادامه ی این مطلب به صورت گام به گام می توانید مراحل این تعویض را ببینید. طبق معمول پیش از هر کاری شیرهای ورودی آب سرد و گرم این شیر را ببندید و در ادامه مراحل زیر را دنبال نمائید.نحوه تعویض مغزی شیر اهرمی

 

ادامه مطلب ...

چگونه یک آکواریوم کوچک رومیزی بسازیم

دانلود بهترین و به روزترین پروژهای دانشجویی کلیک کنید

این کار خیلی مشکل نیست چون قرار نیست یک آکواریوم بزرگ بسازیم. تنها قصد آن را داریم که یک آکواریوم بسیار کوچک رومیزی داشته باشیم و یک یا چند ماهی گلد فیش درون آن زندگی کنند. (گلیدفیش ها گونه ای از ماهی های آکواریومی که بسیار شبیه ماهی های عید هستند و از مقاومت خوبی برخوردارند.)چگونه یک آکواریوم کوچک رومیزی بسازیم

  

ادامه مطلب ...

چگونه آنتن تلویزیون را در پشت بام نصب کنیم

دانلود بهترین پروژهای دانشجویی کلیک کنید

اگر به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید و قصد نصب آنتن را دارید و یا اگر تا به حال از کیفیت آنتن خود راضی نبوده اید و با بارش کمی باران و یا وزیدن نسیمی با اختلال در دریافت شبکه هایتان مواجه می شوید و می خواهید یک بار برای همیشه این کار را از ابتدا و به طور اصولی انجام دهید، آموزش گام به گام این کار را در ادامه ی مطلب مطالعه نمائید:چگونه آنتن تلویزیون را در پشت بام نصب کنیم3

 

ادامه مطلب ...

آموزش تصویری صدا گیری ستون وسط سمند

بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید

همانطور که می دانید اکثر اتومبیل ها بعد از یک مدت که استفاده بشن به دلیل وضعیت بد جاده ها و سرعت گیر های مختلف ستون خودرو ها به سر صدا می افته که یکی از این خودرو ها که ما امروز قصد داریم آموزش صداگیری ستون اون رو قرار بدیم سمند هستش. صداگیری ستون سمند به مهارت خاصی نیاز نداره فقط کافیه یکم دست به آچارتون خوب باشه و این کار رو با علاقه انجام بدین.

637_03.jpg


آموزش کامل صداگیری ستون های سمند

آموزش کامل صداگیری ستون های سمند

  

ادامه مطلب ...

فعال ساز نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰

بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید
فعال ساز نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰

با سلام خدمت کاربران گرامی.همانطور که قبلا گفته بودیم نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ در ۷ مرداد منتشر شد.در نسخه ی دهم از سیستم عامل مایکروسافت شاهد تغییرات زیادی خواهید بود که که در مطالب آینده به آنها خواهیم پرداخت.اما یکی از مشکلات کاربران در نسخه ی جدید فعالسازی(اکتیو) ویندوز به صورت نامحدود است.در این پست فعالسازی را قرار میدهیم که به راحتی و تنها با چند کلیک ویندوز شما را برای همیشه فعال خواهد کرد.

ویندوز های پشتیبانی شده:

 Windows 7 Professional/N/Enterprise/N
 Windows 8 All
 Windows 8.1 All
 Windows 10 Preview/Pro/Enterprise
 Office 2010/2013 
 Windows Server 2008/Standard/Datacenter/Enterprise/2008R2/Standard/Datacenter/Enterprise/
 Windows Server 2012/Standard/Datacenter/2012R2/Standard/Datacenter

Crack قرار داده شده در حال حاضر کاملترین فعالساز ویندوز ۱۰ میباشد و با نصب آن تمامی قابلیت های ویندوز فعال خواهد شد همچنین بعد از نصب watermark از بین می رود.مشکلات احتمالی نیز در نسخه های آینده بر طرف میشوند.

برای فعالسازی کافیست برنامه را از جعبه ی دانلود دریافت و نصب کنید.

فعال ساز نسخه ی نهایی ویندوز 10
فعال ساز نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰

در صورت انتشار کرک جدید پست بروزرسانی خواهد شد.این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید تا از انتشار ورژن جدیدتر آگاه شوید
دانلود بهترین برنامه ها کامپیوتر

رمز و منبع: www.pcquest.ir

**دانلود بهترین و به روز ترین و تنها برنامه اموزش **اندروید همراه دکتر کامپیوترشو(بدون هیچ دانشی از کامپیوتر))**.....اموزش و اشنایای با قطعات کامپیوتر-اموزش نصب تمام ویندوز-اموزش برنامه های کاربردی-مونتاژ و عیب یابی قطعات کامپیوتر-تمام ترفندهای کامپیوتر .....برای دانلود لینک زیر کلیک کنید


akwf_562061001476784927images1.jpg


Windows 10 Pro Build 10240 x86/x64 نسخه نهایی ویندوز 10

windows 10بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید

مایکروسافت در تاریخ 7 مرداد 94 نسخه‌ جایگزین ویندوز 8.1 را با نام ویندوز 10 به صورت رسمی منتشر کرد. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز 8، حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز 10 باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در ویندوز 10 بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه نموده و نیازهای آن‌ها را برآورده کند. ویندوز 10 ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز 7 و ویندوز 8.1 به شمار می‌رود.


مایکروسافت از ویندوز 10 به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد می‌کند. پلتفرمی که از طیف وسیع سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. جو بلفیور از مایکروسافت به این نکته اشاره کرد که میلیون‌ها مشتری این شرکت هنوز از سیستم‌عامل ویندوز ۷ استفاده می‌کنند و رمودندی‌ها مایل هستند تا آن‌ها را تشویق به بروز رسانی به نسخه‌ی 10 ویندوز کنند. مایکروسافت در ویندوز 10 تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.
ویندوز 10 در ابزارهای مختلف اجرا می‌شود. از اینترنت اشیاء گرفته تا سرورهای پیشرفته‌ی دیتاسنترها می‌توانند به ویندوز 10 مجهز شوند. برخی از این ابزارها صفحه‌نمایش 4 اینچ خواهند داشت و برخی 80 اینچ. برخی نیز اصلا صفحه‌نمایش نخواهند داشت. برخی از این ابزارها در یک دست جای می‌گیرند و برخی نیز ابعاد چند متری دارند. بعضی از ابزارهای مبتنی بر ویندوز 10 از قلم و صفحه‌ی لمسی برای کنترل دستگاه بهره می‌برند و برخی از صفحه‌کلید و ماوس و برخی دیگر نیز از کنترلرهای حرکتی استفاده می‌کنند. در بعضی از این ابزارها امکان سوییچ کردن بین این حالت‌ها هم وجود دارد.
توضیحات :