بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

اموزش کامل ۹ روش بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون شماره

اموزش کامل ۹ روش بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون شماره

گاهی اوقات ما به خاطر حفظ حریم خصوصی خود از رمزهای پیچیده برای جیمیل خود استفاده می کنیم که بعد از مدتی آن را فراموش می کنیم و یا چون زمان زیادی است که از Gmail خود استفاده نکردیم رمز آن را فراموش کرده ایم. فراموشی رمز جیمیل به معنای از دست دادن حساب کاربری نیست. شما می توانید با استفاده از بهترین روش های بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون شماره پسورد جیمیل خود را ریکاوری کنید.


آموزش نحوه ریکاوری پسوردهای فراموش شده اکانت جیمیل

How to Recover a Forgotten Gmail Password Easily

ایمیل گوگل یا جیمیل یکی از محبوب ترین سرویس های ایمیل رایگان در جهان است که به دلیل ویژگی هایی که دارد محبوبیت زیادی پیدا کرده است، به همین دلیل اکثر ما ترجیح می دهیم از جیمیل به جای سایر سرویس دهندگان ایمیل دیگر استفاده کنیم. گاهی اوقات اتفاق می افتد که ما رمز جیمیل خود را فراموش می کنیم، ، اما این سرویس ها پس از مدتی دستخوش تغییرات میشوند و روش های جدیدتری وجود دارند که به کمک آن می توانید رمز جیمیل خود را بازیابی کنید. اگر شما نحوه انجام این کار را نمی دانید فرصت خوبی است که با روش های بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون شماره آشنا شوید.

نحوه ریکاوری پسورد اکانت جیمیل

آموزش ریکاوری رمز فراموش شده جیمیل

، اما اگر یکی از کسانی هستید که رمز جیمیل خود را فراموش کرده اید و می خواهید آن را بازیابی کنید این روش را استفاده کنید. اول به صفحه اصلی ورود به جیمیل وارد شوید. در این صفحه آی دی جیمیل خود را در فیلد Email or Phone وارد کنید و دکمه Next را انتخاب کنید.

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

اموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام چگونه خواهد بود ؟ این سوالی هست که خیلی از کابران از من می پرسند ، می گویند با وجود داشتن بیش از 350 هزار فالوور آیا درآمد شما افزایش یافته ؟ اصلا درآمدی دارید ؟ آیا فالورهای شما واقعی هستند ؟ به چه روشی فالورهای شما افزایش یافته اند ؟در این مقاله  به شما خواهم گفت که کسب درآمد از اینستاگرام چگونه خواهد بود و به شما قول خواهم داد با خواندن کامل این مقاله و عملی کردن تنکیک های بازاریابی اینستاگرام شما می توانید بعد از مدتی به از این طریق کسب درآمد کنید .

امروزه دیگر رسانه‌های اجتماعی تنها مکانی برای گذراندن وقت و ارتباط با دوستان نیستند. به دلیلی فراگیری و محبوبیت بالای رسانه‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف این رسانه‌ها چندین سال است که دارای پتانسیل بسیار بالایی برای درآمدزایی شده‌اند. بسیاری از افراد با روش‌های مختلف در رسانه‌های اجتماعی توانسته‌اند به درآمد‌های باور نکردنی برسند و همچنین بسیاری از کسب و کار‌ها با استفاده از همین فضای مجازی توانسته‌اند توسعه و رونق بسیار زیادی را به دست بیاورند.

استفاده از فضای مجازی وحضور پر قدرت در این زمینه دیگر تنها یک توصیه به کسب و کار‌ها نمیباشد و به امری واجب و ضروری تبدیل شده است. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که چگونه میتوانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اینستاگرام چیست ؟

اینستاگرام شبکه اجتماعی است که توانسته محبوبیت بسیار بالایی را به دست بیاورد. در سال 2010 اینستاگرام به وسیله کوین سیستروم و مایک کرایکر راه‌اندازی شده است و همچنینی اینستاگرام در سال 2012 به مبلغ یک میلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شد. اینستاگرام امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش می‌گذارد و افراد می‌توانند با گذارندن مراحل ثبت نام ساده در عرض چند دقیقه یک حساب کاربری برای خود در اینستاگرام بسازند و از امکانات آن استفاده کنند. در کشور خودمان نیز این شبکه اجتماعی دارای محبوبیت بالا و تعداد زیادی کازبر از اقشار مختلف جامعه است.

اینستاگرام چیست

اینستاگرام چیست

برای تلفن‌های هوشمند اینستاگرام اپلیکیشن مخصوص این تلفن‌ها را طراحی کرده و افراد میتوانند به راحتی آن را نصب کرده و از آن استفاده کنند. علاوه بر این افراد می‌توانند با استفاده از کامپیوتر نیز از این شبکه اجتماعی استفاده کنند در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویر حرف اول را می‌زنند. برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام مهم‌ترین موضوع این است که بتوانید تصاویر و ویدئو‌های خلاقانه‌ای را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید و علاوه بر این تولید محتوای مفید در اینستاگرام نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود و می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت شما جذب کند. زمانی که شما بتوانید تعداد مناسبی از مخاطبان را جذب کنید به راحتی قادر خواهید بود که به روش‌های متنوعی از اینستاگرام پول به دست بیاورید.

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...