بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

مکالمه در درس یک interchage

مکالمه در درس یک interchage

 

مکالمه های جالب برای درس یک

1

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید 
Hi, Sylvia! How are you?

سلام سیلویا حال شما چطوره

I'm fine, thanks. How are you?

من خوبم متشکرم حال شما چطوره؟

I'm very well!

خیلی خوب

 

2.


Hi, my name's Tyler.

سلام نام من تیلوره

Nice to meet you, Tyler. My name's Sylvia.

از دیدار با شما خوشبختم تیلور. نام من سیلویاست

It's nice to meet you too. Sylvia.

از ملاقات با شما خوشبختم سیلویا
-----

3.

 
Hi, Tyler! How are you?

سلام تیلور حال شما چطوره؟

Oh, I'm OK. How about you?

اوه من خوبم حال شما چطوره؟

I'm great, thanks.

-----

من حالم خوبه متشکرم

4.


What's your name?

نام شما چیست؟

My name is Tyler Saunders. What's your name?

نام من تیلور ساندرزه نام شما چیه؟

My name's Sylvia. It's nice to meet you, Tyler.

نام من سیلویاست از دیدار با شما خوشبختم تیلور

Nice to meet you too. Where are you from?

من هم همچنین از دیدار با شما خوشبختم هل کجا هستید؟

I'm from China.

من اهل چین هستم

--------

Please practice

 

Hi/hello.

   یعنی سلام

How are you? /how about you?

   شما چطور هستید

I am just fine/ I am ok.

  من خوبم

Thank you/thanks.

 متشکرم

Not bad.

   بد نیستم

Good mooning/good afternoon/good evening/good night

    صبح بخیر/ظهر بخیر / عصر بخیر و شب بخیر

Excuse me/ I'm sorry.

 ببخشید

It's nice to meet you

 از دیدار شما خوشحال شدم

Nice to meet you, too

 من هم از دیدار شما خوشحال شدم

For example:

 

1-What's your name?            my name is mehdi.

نام من مهدی هست .                   نام شما چیست؟

2-What's his name?              his name is michae 

                    نام او مایکل هست.              نام او (مذکر)چیست؟

3-What's her name?             her name is Jennifer.

  نام او جنفر هست .           نام او(مونث)چیست؟      

دوستان به نظر من کسی می تواند زبان انگلیسی را خوب یاد بگرید که مداوم تمرین کند وبا ساختارهای ساده جمله بسازد ازهمه  مهمتر این است که کسی می تواند ادعا کند زبان انگلیسی را یاد گرفته ام که بتواند آن را بکار ببرد.

توضیح.

در اینجا what is = what's  به معنی چه هست یا چیست .

Your name به معنی نام شما

His name به معنی  نام او(مذکر)

Her name به معنی نام او (مونث)

 مکالمه های جالب باری درس یک

are you mehdi

شما مهدی هستید؟

 yes, I am

بله من هستم

No, I'm not

نه من نیستم

is she zahra?

اون زهراست؟

yes, she is

بله اونه

No, she's not

نه اون نیست

is he mohamad?

اون محمد هست؟

yes, he is

بله اونه

No, he's not

نه اون نیست

are you in our english class?

آیا شما در کلاس انگلیسی ما هستید؟

yes, I am

بله من هستم

No, I'm not

نه من نیستم

mehdi's over there.or mehdi is over there

مهدی اونجاست

this is mehdi

این مهدی هست

what's your  first name?

اسم شما چیه؟

my name is mehdi.

what's your last name?

فامیلی شما چیه؟

my last name is..............

how do you spell your first name?

شما چطور اسم تون رو هجی می کنید؟

M-E-H-D-I 

 

 

For example:

در زبان انگلیسی برای پرسیدن شماره تلفن

What's your phone number?         My phone number is 555-2491

What's his phone number?           His phone number is 255-3694

What's her phone number?           Her phone number is 321-9696

What's your cell phone number?    My cell phone number is 091-315-246-15

توضیح. , his, her ,your در اینجا صفات ملکی است is  به عنوان فعل کمکی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد