بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

طریقه ی فعال سازی کد اول مارکت قرعه کشی

ddwb_7dv.png

اول مارکتactibe aval market code

اول مارکت.... بهترین مارکت ایرانی ....بزرگترین مارکت ایرانی با هزار برنامه ایرانی و خارجی با جوایز میلیاردی و قرعه کشی

همراه با برنامه دورهمی مهران مدیری

اسامی 10 برنده خوش شانس BMW  سال 97 در دوره نهم...قیمت هر((بی ام وی))  ... 380 میلیون تومان میباشد
kc14_1n6d.png

صحفه اختصاصی برای کاربران اول مارکت که مشکل دارند یا نیاز به راهنمایی نیاز دارند....سوال و جواب

افرادی که تمایل دارند در مسابقه ی اول مارکت شرکت کنند و دچار سر در گمی شده اند و نمی دانند که باید چگونه در این مسابقه شرکت کنند ، در این پست به صورت تصویری از طریقه ی شرکت در مسابقه تا دریافت کد و فعال سازی آن برای استفاده از اپ های اول مارکت اموزشی تهیه کرده ایم ، جهت دیدن پست به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

پست رو به صورت چند بخشی میکنم تا به راحتی بشه خوند :

1. شارژ شرکت در مسابقه :

برای شرکت در مسابقه ی اول مارکت ( دورهمی ) نیاز به ده هزار تومن شارژ هست ؛ حال این ده هزار تومن باید به صورت شارژ معمولی انجام شود و مثلا شارژ شگفت انگیز و امثال آنها ممکن است کار نکند و شارژ ده هزار تومنی شما از بین برود.

برای ادامه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

2. شرکت در مسابقه ::::»»»

برای شرکت در مسابقه شما عدد ” یک ” ( به صورت عددی ) به 3080 ارسال می کنید.

مطابق تصویر زیر پیامکی به شما ارسال می شود که از شما می خواهد اگر مطمئن به شرکت در مسابقه ( خرید بسته همون ) عدد سه را به صورت عددی به همان شماره ارسال کنید.

حال برای شما یک کد قرعه کشی ارسال می شود که باید نگه دارید تا بعد از اینکه  که قرعی کشی شد ، به سایت اول مارکت مرجعه کنید و کد خودتون رو وارد کنید ببینید چیزی برای شما به عنوان جایزه در آمده است یا نه !

کد به صورت عدد7 رقمی می باشد.

توجه این کد با کد فعال سازی استفاده از اپلکشین های مارکت فرق دارد و این کد اصلی شما در قرعی کشی می باشد.

حال شما در قرعه کشی شرکت داده می شوید چون کد رو دریافت کرده اید.

برای افرادی که یک بار فرستادن تا همین جا کافی هست. اما…

********************************************

 برای افرادی که برای بار دوم یا بیشتر در مسابقه شرکت می کنند :

بعد از ارسال عدد 3 که بالا گفتیم برای اینکه شما مطمئن هستید تو قرعه کشی شرکت کنید اس ام اسی مطابق زیر به شما ارسال می شود که عدد 2 را به صورت عددی برای تایید میفرستید تا به شما کد فعال سازی را ارسال کند.

حال کد را به شما ارسال خواهید کرد :

اما توجه داشته باشید یک ویژگی خوبی که اول مارکت دارد به تعداد همان مقدار که در هر ماه در مسابقه شرکت کرده اید به شما کد می دهد.مثلا من دو ماه شرکت کرده ام و مطابق تصویر زیر دو کد را برام ارسال کرده است :


حالا سوالاتی که به ذهنتون میرسد :

1.من اعداد رو فرستادم اما برام کد فعال سازی نیومده !

جواب : به علت شرکت کننده ی زیاد ، ارسال کد با تاخیر مواجه میشه و بعد چند ساعت الی یک روز برای شما کد رو میفرسته ، اما یک راه حل بهتر ، شما اگر تونستید نصف شب یا سر صبح بفرستید که زیاد شلوغ نیست و زود کد رو دریافت کنید.

2.برای من دوبار کد فرستاده :

جواب : برای افرادی که دو بار یا بیشتر شرکت کرده اند مطابق گفته ی بالا به تعداد هر ماهی که شرکت کردین همون قدر کد میده با این فرق که فقط شماره ی اخر فرق میکنه

3.چگونه بفهمیم که برنده شده ایم :

جواب : برای اینکار به سایت اول مارکت برین در در ناویگیشن بار یک تب هست که نوشته اسامی برندگان به اونجا برین و کدی که دریافت کردید رو بدید تا نشون بده برنده شدید یا نه!

توجه مهم :

باز هم تکرار میکنم کد قرعه کشی و کد فعال سازی دانلود اپلکیشن فرق داره ، یهو کد قرعه کشی رو حذف و اشتباها به جای اون کد فعال سازی رو در اخر ماه برای اینکه ببینید برنده شدید یا نه ندید ..فقط کد قرعه کشی !

*******************************************************************


حال برای فعال سازی کد برای دریافت اپلکیشن :

نرم افزار اول مارکت رو دانلود کنید. ( همیشه نسخه ی جدید رو دانلود کنید که نسخه ی قدیم باز نمیشه )

وارد نرم افزار که شدید ، داخل نرم افزار انگشتتونو به سمت چپ نمایشگر بکشید تا منو کناری باز شود و بزنید روی کاربر مهمان!

حالا صفحه ی زیر لود می شود :

شماره ی خودتون وارد کنید و روی چک ربات کلیک کنید سپس روی ادامه کلیک کرده ، حال برای شما کدی ارسال می شود مطابق تصویر زیر با فلش نشون دادم :

اون رو وارد کنید تا فعال بشه و بتونید از نرم افزار ها استفاده کنید ،

توجه کنین که این کد فعال سازی اپلکیشن مثلا اگه دیر بزنید و بگه قبول نیست دوباره کلیک کنید تا کد رو بده شاید همون کد باشه یا شاید عوض بشه. که متغیر هست !

یادتون نره که اصلش همون کد قرعی کشی هست که بالا گفتم !

توجه دیگه : معمولا این نرم افزار اول مارکت رو بعضی گوشی ها کار نمیکنه ، یعنی کار میکنه ، اما موقع ورود ایراد داره و اول مارکت هم درستش نمیکنه ، برای اینکه بتونید فعال کنید با کامپیوتر برید و عملیات رو با کامپیوتر انجام بدهید

 
غیر فعال سازی طرح تشویقی اول مارکت، حتماً باید پیامک ۱off را به ۳۰۷۰۳ ارسال کنید
نظرات 218 + ارسال نظر
لیلا جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 23:33

سلام من از اول برنامه دور همی در قرعه کشی شرکت کردم اما نه کدی دریافت کردم نه اصلا میفهمم کی قرعه کشی میشه اگه واقعا قرعه کشی در کار نیست اطلاع بدید چرا ما نباید از طریق پیامک از زمان قرعه کشی مطلع بشیم

سیاوش سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 16:08

سلام من خیلی وقت هست که روزانه ۴۰۰ تومن میاد روی قبض موبایلم. هیچ کدی هم ندارم خواهشا راهنمایی کنید چه کار کنم؟

فرحناز پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 07:22

سلام من از فروردین ۹۷تاالان عضو اول مارکت هستم ولی کد قرعه کشی رانمیدونم چطوربایدبگیرم میشه لطف کنید کدهام رابرام پیامک کنید
09131266855

زهرا شنبه 26 آبان 1397 ساعت 00:14

سلام مدیری کلاهبردار بی شرف و حرومزاده مفت خور، من یک بازنشسته حقوق بگیر با مبلغ 12000000ت هستم ، با دادن کلی اقساط بانک تازه از تاریخ 97/01/18 روزی 400 تومان از حسابم کسر میشه ، (در اصل به قبض موبایلم اضافه میشود) بی پدر و مادر حرومزاده تو با کلاهبردارها دستت تو یه کاسه اس چرا جیب امثال ماها باید خالی کنی مرددددددددددددددک
خیلی عوضی که اینقدر محتاج جیب ما هستی

فرشید سلیمی سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 19:31

سلام قرعه کشی مرحله دهم اول مارکت در چه تاریخی انجام میشه لطفا جواب بدین ممنون

مجید شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 13:06

سلام من هم مثل دقیقا از آخرین برنامه دور همی روزانه ۴۰۰ تومان می‌ره تو پاچمون ولی هنوز کد قرعه کشی نداریم اگه کلاه برداری نیست میشه راهنمایی کنین لطفاً

ایوبی۳ پنج‌شنبه 28 تیر 1397 ساعت 00:05 httsp://

سلام ۳ماهه که روزانه ۴۰۰ تومن ازم کم میشه ولی کد قرعه کشی برام ثبت نشده بی زحمت رسیدگی فرمایید
شمارم۰۹۹۰۷۶۹۰۵۱۴

بیژن سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 21:13

سلام
من ازدوره قبل عضویتم رابادوباریعنی روزانه 800 تومان ادامه دادم کدی دریافت نکردم بایدچکارکنم.؟
زمان قرعه کشی دوردهم کی هست؟

امین سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 17:32

1-سلام دوبار بسته تشویقی گرفتم ولی هیچ کدوم که گفتی برام تنجام نشده حالا چکار کنم؟
2-اشتباها از اول مارکت خارج شدم چکار باید بکنم؟تازه رفتم تو پروفایلم تو قسمت قرعه کشی دیدم شماره موبایل یکی دیگه زیر اسمم نوشته شده این رو چکارش کنم ؟

بهار یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 12:59

سلام من دو دوره اس که دارم 1 رو به 3080 میفرستم و هییییییچ کدی دریافت نکردم!!!!!!!چرا؟؟؟؟؟؟؟

حسین قاسمی شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 02:56

سلام چندسال بود من و خانواده ام خیلی به شما اعتماد داشتیم الان خودم با3 شماره تلفن همراه جدا گانه شرکت کردم ولی نه کد قرعه کشی برام آمده نه هیچ چیز دیگر.
فقط پول از حسابمون رفته. اینجانب یه کارگر فصلی هستم وفقط زمستان ها کار دارم لطفا رسیدگی شود تا قبل ازاینکه ما رسیدگی کنیم ممنون. به قول خودت(حالا)

انتظار شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 21:02

با سلام ، از من و مامانم حدودا ۳۰_۴۰ روز هست که شارژ کم شد و اصلا کد قرعه کشی برامون نیومد ،امروز پیامی دریافت کردم تقریبا با این مضمون که دوره یکماهه تموم شده و از فردا دوره دوم از شما شارژ کم میشه در صورت انصراف off را بزنید،اینکارو کردم که دیگه بیش از این شارژم نره! بعد متوجه شدم با اینکار عملا هیچ کدی برام نمیاد،اگر چه ظاهرا کلاهبرداری بوده از اول! پول مردم خوردن نداره!

.... سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 15:31

دوبار شرکت کردم یه بار ده تومن کامل کم سد و یه لار هم روازنه کم شد از شارژم. ولی هر دو بار هیچ کدی دریافت نکردم.

پریسا دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 22:51

با سلام . من و دو برادرم در قرعه کشی شرکت کردیم از هر کدام نفری 10000 تومان کسر شده و هیچ کدام کد قرعه کشی دریافت نکردیم . پول بدست آوردن شاید برای بعضی از افراد راحت باشه ولی برای بسیاری حتی هزار تومنش به سختی بدست میاد...................... . اقای مدیری شما برای من قابل احترامید. لطفا لطفا شما به همه ی این دوستان احترام بگذارید و پیگیر این موضوع باشید که خدایی نخواسته دیدشون نسبت به شما و نه تنها به شما بلکه دیگر همکاران شما و نهایتا رسانه عوض نشه. با سپاس.

مجید اسماعیل زاده سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 14:26

با سلام من نزدیک یه ماهه توقرعه کشی دوره دهم شرکت کردم کد برام نیومده لطفا پاسخگو باشید

علی یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 09:17

سلام کد رهگیری واسم اومده ولی کد قرعه کشی نیومده.باید چیکار کنم چند ماهه

Mina شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 09:27

در سایت اول مارکت اصلا جایی برای دیدن کد قرعه کشی وجود نداره. از طریق اس ام اس هم که کد نیومده واقعا این چه وضعشه

حسین پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 17:26

سلام برای من نه کد رهگیری اومده نه کد قرعه کشی نه برای من ونه برای همسرم.لطفا رسیدگی کنید09179695329

عباس کریمی شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 13:38

کد رهگیری اومده ۵۸۴۸۲۱ .ولی کد قرعه کشی نیومد. ۳ماه هست که پول کسر میشه. هیچ اطلاعاتی ندارم .مجبور شدم غیر فعال کنم، لطفا جواب بدید

مصطفی بختیاری شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 17:12 http://bluesky3.blogfa.com

عرض ادب حضور باسعادت شما

بنده با دوشماره،، خودم و برادرم تو مسابقه شرکت کردیم ولی متاسفانه کد قرعه کشی دریافت نکردیم ،، تکلیف چیه؟؟ بدون کد فقط از شارژ ما کاسته میشه ممنون

فرناز شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 14:47

اگه کلاه برداری نبود سریع برای همه وبه راحتی کد قره کشی میامد. مهران مدیری معلوم نیست چند درصد این دزدی اشکار رو میبره که بدون اهمیت دادن به این مشکلات فقط تبلیغ میکنه. دزدی میکنید و جیب مردم بدبخت رو خالی میکنید. حداقل برای همه کد بفرستید. بعدش به جای ده تا بنز صدتا صدمیلیون جایزه بدین مشکل صد نفر حل بشه نه ده نفر

یونس پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 20:09 http://برنامه دورهمی

سلام من چجوری فعال کنم قرعه کشی برنامه دور همی رو

امیرعلی چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 02:09

حرامزاده ها کثافت های اشغال بی شرف های دزد آون مدیری حرمزاده هم کلاهبرداره دیگه آمده با این بی شرف های حرمزاده کلاهبردار هم دست شده جیب این مردم بدبخت رو خالی کنن اخه بی شرف ها مگه پول مردم خوردن داره بخدا از زن و بچه هاتون در میاد بی ناموس هااا واقعا خجالت میکشم که امسال شما تو ایران هستن

پری دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 17:25

کد قرعه کشی برامنم نیومدع بسته تشویقی هم گرفتم هی میگه عدد۸روبفرس میفرستیم میگه کدی برات ثبت نشدع چ وضعشه اخه

فاطمه یکشنبه 19 فروردین 1397 ساعت 13:44

سلام .ببخشید اگه میشه منو راهنمایی کنید من از راه لینکی که تو کانال اول مارکت بود رفتم بسته تشویقی گرفتم و از حسابمم کسر شد ولی کد بزام نیومده حالا باید چکار کنم

محسن یکشنبه 19 فروردین 1397 ساعت 00:58

ای کلاه بردار ها واسه منم کد نیومده ۱۰ تومن هم از حسابم کم شده

مسعود شنبه 18 فروردین 1397 ساعت 18:56

سلام.کلاه من را نیز همانند بقیه دوستان بر داشتند یک مشت کلاه بر دار که به ده تومان ته جیب مردم هم رحم نمیکنند لعنت به همه جاتون ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

فاطمه شنبه 18 فروردین 1397 ساعت 18:48

سلام، من خطم ایرانسل هست وقتی عدر 1 رو بی 3080 میفرستم .ارسال نا موفق میشه و پیام نمیره اصلا. لطفا بگید چکار کنم ؟؟؟؟

نازنین شنبه 18 فروردین 1397 ساعت 00:52

سلام واسه من نه کد قرعه کشی ارسال شده نه کد فعال سازی برای اپلیکیشن اول مارکت .. چیکار کنم؟؟؟؟

محمد جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 23:32

منم هرچی گفته بودین انجام دادم شارج کم شدولی کدی نیومدبرام طوری که الان ده روزمیگذره.

جواد کمالی جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 21:54

منم مثل دیگر دوستان خرید کردم ولی خبری از کد قرعه کشی نشد

مرتضی درخشانی ممقانی جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 21:03

خدا ازتون نگذره بنده سه بار اس زدم کد واسم ارسال نشده

مریم جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 12:33

واقعا که خیلی مسخره س .خدا ازتون نگذره درغگوها اول فرودرین شرکت کردم ولی کد قرعه کشی واسم نیومد

پیمان جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 08:26

سلام . بنده علیرغم ارسال عدد یک و همینطور عدد ۸ تاکنون کد قرعه کشی دریافت نکردم . بنظرم این کار مشکوک هست لطفا پاسخ بدید در غیر اینصورت ناچار از شکایت هستم .
صمنا مرتب از حسابم کسر میشه و نمیشه از اون خارج شد .
برگزاری قرعه کشی هم ایراد داره . چون باید با حصور نمایندگان دادگستری و بازرسی انجام میشد .

من پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 14:57

کد نگرفتم این چه وضعشه

مینا پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 11:58

من رفتم اپلیکشن رو نصب کردم. بعد از ایجاد اکانت ، یه بخشی داره تو اپ ب نام قرعه کشی و جوایز. توی متن، با ابی نوشته بسته نشویقی. اونو کلیک کنید. یه صفحه نت باز میشه. اون پایین صفحه یک گزینه زد هست. نوشته بسته تشویقی. اونو بزنید. بعد در صفحه جدید روی گزینه اطلاعات کاربر بزنید و کد قرعه کشی تون و ببینید..... هفت خان رستم گذاشتن...

ممدرضا پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 04:24

برا منم کد نیومد

بهزاد پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 03:16

همگی شکایت کنید
برای منم نیومده شکایت می کنم.

مریم سلامتی پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 00:20

من کد.رونگرفتم

darya چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 23:37

غیر از اینکه ۱ رو به ۳۰۸۰ ارسال میکنید باید از *۳# هم شارژژ بخرید
هر چی بیشتر بهتر
من سی تومن شارژ خریدم بعدش برام کد اومد

اصغر چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 19:52

تاریخ 13فروردین ساعت 8 عدد 1راارسال نمودم وبعداز تائیدعددارسالی اونا اپلیکیشن اول مارکت را نصب وساعت 9ونیم مبلغ 10هزارتومن ازحساب کارتم برداشت کردند وازاون وقت دیگههرچه اس ام اس دادم که کدقرعه کشی بگیرم اس ام اس های بیخود چون کدارسالی نامعتبر وهلپ وغیره می اومد ومن نزدیک 50 تا اس ام اس دادم وبه سایتهاشون مراجعه کردم چیزی دستگیرم نشد تااینکه بالاخره روز14 فروردین با کمال وقاحت وپررویی ودزدی اشکارکد قرعه کشی مرحله بعدیعنی دروه دهم برایم اومدکه به بازرسی صداوسیما هم اعلامکردم که از اونجا هم خبری نشده اگه کسی میتونه که کمکی بکنه به من تا بتونم جلوی این کثافت کاریاشون رو بگیرم اعلام کنه مدیر محترم ایمیل منو داره ممنون میشم بتونیم جلوی این کار که یک د.دی مسلمه روبگیریم

اصغر چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 19:33

این یک کلاه برداری اقتصادی جدیده که دارن پول مردم را بخاطر فقر اقتصادیشون وطمع اینکه شاید مشکلشون حل بشه انجام میدند متاسفانه هم کسی جوابگو نیست

سعیده چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 19:14

سلام روزتون بخیر من ۳تا کد دریافت کردم ولی نمیدونم کجا باید وارد کنم ببینم برنده شدم یا نه لطفا راهنماییم کنید

مهدی چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 02:55

منم با #۱*۳۰۸۰* ۱۰هزار تومن ازحسابم کم شد اما هیچ کدی واسم نیومد، جواب مردم رو چجور میخواید بدین ، دزدی کردن مثه آب خوردن شده اما هیچکی نیست با این حروم زاده ها برخورد کنه فکرشو بکنید اگه فقط از یک میلیون نفر ۱۰ هزار تومن کم بشه چند میلیارد کلاهبرداری میشه کرد ، خدا ازتون نگذره که با احساس این مردم بازی میکنید

شریفیان چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 02:11

واقعا که.الان چند هفته است داره از من شارژ کم میشه.اما هیچ کدی برام نیومده.حرومتون باشه

سمیرا سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 13:44

سلام خسته نباشین من هم بسته ده هزار تومنی خریدم .،وهم هر روز از ۴۰۰ تومن شارژ گوشیم کم میشه اما هنوز کد قرعه کشی برام ارسال نشده روز چهاردهم فروردینم رسید اما کدی دریافت نکردم باید چکار کنم لطفا شفاف سازی کنید. ممنون از برنامه خوب دورهمی . کی قرعه کشی انجام میشه؟؟؟؟؟

محمد سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 07:47

کدی نیومد من از دو خط هم فرستادم مسخره س واقعا که

علی سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 03:05

دوستان من به این روش تونستم کد قرعه کشی رو دریافت کنم


یه بدبخت سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 01:56

کلاهبرداری مدرن مدیری صداشم بالا نمیاد

Majid سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 00:46

سلام
بنده چندین بار شماره هارو طبق تصویر بالا ارسال کردم، ولی هیچ کدی دریافت نکردم و فقط پیام اومد که سرویس شما با موفقیت انجام گردید، لطفا ممنون از پاسخگویی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد